Bibbis Bod

onsdag 13. august 2008

Ser ut som det har ordnet seg...

Nå kommer jeg, og mange andre, inn på bloggspot sine sider igjen......
Så da er jeg i tvil da, skal jeg virkelig bytte til en annen leverandør, eller ikke??

Synd med alle innleggene og bildene som blir borte for jeg orker ikke overføre alle de over på den nye bloggen. Jeg liker jo designet og brukervennligheten på denne da.....
Og kan jeg håpe på at slike problemer ikke kommer tilbake?

Hva ville du gjort??

Byttet eller beholdt denne?

Send meg en kommentar om hva DU ville gjort, så trekker jeg en overraskelse til en heldig vinner innen søndag kveld 17 aug, kl 21......



7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Bibbi.
Typepad hadde nok jeg valgt også, i alle fall dersom jeg ikke kommer inn på blogger.....
Det er flere som har kjempefine Typepad-sider, bla. Gunhild / Stempelglede. Mulighetene er nok flere der enn på blogger. Men med alt "styret" med å lage seg nye sider så ville jeg nok holdt meg til blogger en stund til...

Ellers - du har mye fine kort i bloggen din!
Ha en fin dag:-)
Maria:-)

Anonym sa...

Siden det nå ser ut til å ha ordnet seg ville jeg ikke ha byttet. Så mye enklere å beholde det man har og så synd det ville være med alt som ble borte da gitt.

eba sa...

Hei!
Takk for kommentar!
Det ser ut som om blogger har hatt en slags oppgradering, for nå virker alt, og det mye kjappere enn før. Både googlepages og blogger... Jeg for min del er strålende fornøyd nå etter at jeg har slitt i 3-4 dager ;) Tror nok det var oppgraderingsarbeidet som var problemet... Ser at de har fått ny layout på "tilpass"...

Desirée sa...

Ja si det... har jo også plagdes litt og vurdert å skifte til Typepad. Men nå ser det jo ut som det fungerer, ser at det er gjort noen små endringer her og der. Så vi får tro at det er derfor det har vært så mye krøll i det siste, men forsvarer ikke at infoen og hjelp-tilgjengeligheten hos Blogger er på lavmål. JEg ville valgt å avvente litt, se om det har stabilisert seg nå. For huff for et arbeid det er å skifte...

God helg, Bibbi!!

Klem fra Desiree

eba sa...

Har noe til deg i bloggen min... ;)

hjemme bra sa...

Hei Bibbi.

Godt at ting ser ut til å virke igjen. Det er ikke så gøy når ting ikke virker som de skal...
Jeg har også blogspot og har ikke merket noe til de problemene noen av dere har hatt. Jeg hadde nok gitt blogspot en sjanse til om jeg var deg. Her er jo så vanvittig mange flotte kort i bloggen din, og det ville være synd om ingen fikk se dem mere....

Ønsker deg en god helg!

Daniel August sa...

Hei...

Jeg har gitt deg en award på bloggen min ;P