Bibbis Bod

tirsdag 16. juni 2009

Magic box

Da har jeg laget en magic box, utrolig morsom å lage!!
Papiret er kjøpt online i et e-kit. Kjempekjekt, da kan man printe ut det man trenger og har alltid papir for hånden. Slipper å eselører og ikke minst oppbevare det!! Sjekk Making-Handmade-Cards.com hvor du kan melde deg på news letter og få et gratis e-kit så kan du prøve selv.....
Papiret jeg har brukt her er fra Floral Doodle (gratis), mulberry roser,glitter, charms, kvist punch og bord punch. Noen av blomstene har jeg laget selv og , alle blomstene er festet på tynne remser av acetat slik at de folder seg utover når du åpner boksen. Ganske kult, om jeg må si det selv, men det synes dessverre ikke så godt her på bildene.....







Papers: Making-Handmade-Cards.com; Floral doodle,
Else: mulberry paper, charms, branch punch,
glitter, border punch



8 kommentarer:

Daniel August sa...

Kjempestilig! ;P

Hilsen Daniel

Anonym sa...

Endelig! enne har jeg ventet på. Den ble bare sååå stilig!
Ingunn K.

Eva Helen sa...

WOW kjempe stilig og du kan være stolt av den.!og den pynten inni,,,sååå lekkert!!

Pia sa...

så lækker box i skønne farver og lækre detaljer

Carina sa...

For en utrolig lekker boks du har laget :) Lekre farger og nydelig pyntet.

Ha en flott helg

Klem Carina

Christine sa...

You are so talented!

Anjas-Artefaktotum sa...

WOW, what a fantastic art work Bibbi!
Love colors and design.
Hugs Anja

Ladystamper sa...

This is incredible! I love it!! Just amazing!