Bibbis Bod

søndag 2. mai 2010

Stjernebok til en konfirmant!

Her kommer også stjerneboka som er bestillt til den samme konfrirmanten som jeg laget innbydelser/bordkort til. Har prøvd å bruke den lavendelefargen  fra innbydelsen/bordkortene som basis. Alt er stemplet og pyntet med diverse tags, swirls, blomster, glitter, bling, metall stæsj og bånd. Samt bilder fra konfirmanten og diverse "god ord" og sitater.











Stamps: backgrounds: Stampin up
Ink: Colorbox chalk ink lavender/pink
Embellishments: Creative impression
Diecuts: Sizzix, Martha Stewart

11 kommentarer:

Knerten sa...

Wow, dette var imponerende ! Nydelige farger, og den er sikkert flott med alle personlige bilder inni, også. Tenker konfirmanten ble glad.

❤ Kaia sa...

Wow, for ett konfirmasjonskort....
Helt lekkert..
Klem fra Kaia

Eva Helen sa...

Kjempe fin stjernebok som garantert til å falle i smak.Flott lilla farge også!

Klem Fra Eva Helen

hjemme bra sa...

Nydelig flott stjernebok, og bordkort!
Tar det deg lang til å lage stjernebok? Eg har ikkje prøvd meg på det enda...

Anonym sa...

Nok et praktverk fra din hånd.
Bjørg

Sandoren og Blåsten sa...

Dette var ikke noe vanlig konfirmasjonskort nei! En gave i seg selv dette her! Blir et fint minne om dagen for den heldige konfirmanten.

Guro sa...

Nydelig konfirmant gave. Stjernebøker er flotte, og blått er nydelig.
Koselig samling personlige bilder.
Ha en fin søndag!
Klem Guro

Pia sa...

kæmpe rålækkert kort.
knus Pia

Anita sa...

Denne var jo nydelig. Har tatt meg en tur i bloggen din og funnet utrolig mange fantastiske prosjekter. Fant masse innpirasjon her;)) Legger meg til som følger<3

Nina sa...

Lekker stjernebok i nydelige farger! Her lenge hatt lyst til å prøve meg på en slik, men det ser litt komplisert ut.

WencheP sa...

Masse jobb med den stjerneboka. Flott ble det, faller nok i smak hos mottaker.... :)