Bibbis Bod

tirsdag 1. mars 2011

Herre kort

Et par herre kort som jeg hadde tenkt å sende til Et Trykk, men som ble glemt, og her er de!
Har brukt distress Vintage photo og Walnut stain på begge. Rufset litt kanter og embosset noen hjørner. Klar-embosset på dette første kortet før jeg distresset slik at det ble en" resist". Skrift stempel fra Hero,  tekst fra Kreativ Hobby, hatt fra Hamton art, hjørner fra Stubby stamper og en gammel bokside.





På det neste er det distresset først og sprutet på litt vann, før notene ble stemplet (stampabillities) teksten er fra Kort og Godt og hjørnet tror jeg også er fra Stubbystamper, det er kjempegammelt og har fulgt meg siden tidenes morgen... Revet litt kanter, lagt en bokside bak, stemplet noen prikke sirkler og pyntet med bard, bånd, hamp, knapper og stifter.





3 kommentarer:

Knerten sa...

Så fine de er, begge to, Bibbi ! Rene og enkle, og rett og slett perfekte herrekort !!

Anjas-Artefaktotum sa...

OH Bibbi beautiful vintage cards, both are fantastic.
Hugs Anja

Eva Helen sa...

To kjempe fine VIntagekort på hver sin måte som jeg likte godt.

Klem Fra Eva Helen