Bibbis Bod

fredag 9. september 2011

Julekort med pop-up tre.

Jula kommer tidligere og tidligere, det er helt sikkert!
Pleier egentlig ikke å synes det er noe stas men fikk så lyst til å prøve en dies (sizzix) jeg har hatt liggende fra i fjor. Siden det var et pop-up tre så måtte det altså bli et julekort!
Har brukt papir fra Pairdesign, kraftkartong, tekststempel fra Papirgleder og engel fra Papirdesign. Pyntet med blonde (Kort og Godt), bånd, charms, bling og mulberryroser. Kantene er revet og svampet med Distress. Juletreet er preget med en Cuttlebug folder og dekorert med halv perler.(Kort og Godt)
Har laget dette kortet også for å delta i Kort og Godt sin utfordring samt Passionately Artistic.





Blonde stemplet under treet er fra SU og hjørnestemplet er fra Panduro og sikkert 20 år gammelt. Godt at noe av det gamle kan brukes igjen også...


Ha en fin helg!

10 kommentarer:

RoseSommer sa...

Du, så artig! Sånt har jeg ikke sett før.
God helg, og kanskje like godt å begynne med juleforberedelsene nå. Det går jo så fort til jul.

eba sa...

wow, så stilig!! <3
Aldri for tidlig å begynne med julekort... er det? :)

Eba.

Sylvia sa...

WOW så stilig:-))
Artig design!!
Sylvia.

Eva Helen sa...

SUPER fint altså og jeg fallt pladask for det treet,for jeg har ikke sett noe maken til den før.Passer den diesen til sizziz rosa big shot maskinen...?Jeg har den lille og ikke med lange plater ennå,for man trenger vel det til den diesen?hvis man får kjøpt noe sånt i norge da?

God Helg
Klem fra eva Helen

Knerten sa...

Wow, så utrolig stilig pop up kort ! Dette var riktig lekkert :-)

Anjas-Artefaktotum sa...

WOW what an amazing art work, love all details and coloration. Fabulous christmas tree!
Wish you a nice weekend.
Hugs Anja

Torill sa...

Så stilig pop-up kort du har laget!Dette har jeg ikke sett før.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.For en opplevelse du måtte ha da du var på Shoppetur i USA.
Legger meg til som følger i bloggen din.
Så mye fin musikk her også,så her kan jeg bli sittende ei stund. :)

Sivic sa...

Åh...den Sizzix diesen var flott!!!
Var det vanskelig å sette sammen treet?
Utrolig stilig kort!!!
Ha en fin dag!!

FerrellGraph-x sa...

What a beautiful card! I love how you embossed the tree! Fabulous!
Kindest rergards,
Jennifer

ania sa...

Świetna praca, przepadam za takimi klimatami! Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga!! Pozdrawiam!