Bibbis Bod

søndag 13. november 2011

Eske med telys

 Her kommer en liten eske med plass til 4 te-lys laget av Kraft kartong og dekorert med en bit av en gammel bokside. Har stemplet 3 stjerner  på boksiden og limt en bling i hver av de.  På tagen har jeg stemplet Musikalsk engel og teksten Varme juleklemmer. Alle kanter er svampet med Distress Walnut Stain og det samme blekket er brukt på stempeltrykkene.



Ellers har jeg pyntet med litt bånd og blonde, og telysene har jeg pyntet med stempeltrykk av brodert julestjerne.

 

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

Helle sa...

Så herlig denne var,en flott liten julegave!
Hvordan har du fått stempelmotivet overført til lyset?
-Helle-

RoseSommer sa...

Dette ble fint! Jeg så lysene dine, og søkte på Google på "stemple på lys", og fant mye spennende der, så nå hopper jeg tilbake hit for å skrive kommentaren før jeg glemmer det. Herved er det altså sagt; Fin pakke.