Bibbis Bod

onsdag 21. november 2012

Julekort i kraft kartong


Julekort i min favoritt kartong. Jeg simpelthen elsker kraftkartong og den kan brukes til alt, også julekort!
Jeg har boltret meg litt i de nye jule stemplene til Kreativ Hobby.  På forsiden har jeg "poststempel" og et vertikalt delt "God Jul". Inni har jeg stemplet med "Stjernedryss", "rundt håndlaget spesielt til deg" og "|Julecollage|". Blekket på stempeltrykkene er Walnut Stain.



Jeg har også brukt en gammel side i en notebok, roser, hyssing, bjeller, snøfnugg/kvist dies og en pebbles.

5 kommentarer:

Anne Lise sa...

Dette kortet var jo bare helt stilig. Hvordan fikk du til den fine kanten? Går ut ifra at det er en dies du har brukt.

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Klem

Linda sa...

Kjempe flott. Gøy med litt utradisjonell fassong. Ha en flott dag :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette julekortet var helt nydelig.
Flott fasong og nydelig pyntet.
Mulig eg må kopiere den pyntingen med hyssingen, bjellen og blomstene for den likte jeg veldig godt.Håper det er greit for deg :)

Klem,Kjersti

Anonym sa...

Dette er et råflott kort!
Stilig og elegant.... :)
BenteM