Bibbis Bod

mandag 3. desember 2012

Arkiv dykk 2004

Jeg følger opp med 2004 i dag og her kommer dette årets arkiv dykk fra 2004.
Jeg brukte fremdeles lite mønsterpapir men plenty av teknikker. Stæsj av alle slag ble laget selv.


2004


Distress, Pearlex/limark, Versamark som ble vannmerke og stempling på Dominobrikke. Her var det teknikker i fleng.



Her var det tranfer teknikk hvor bilder overføres på Cernit leire via alkohol. Tettet vasken flere ganger dette året siden papiret skulle "rulles" av leiren.





Her var det Faux Fresco teknikk og stempling på acetat.. Vi smeltet UTEE og hadde i Art Moulds og fikk stæsj til å pynte med.






Embossing, exp aquarell teknikk og stempling i UTTE




Stampscapes var også noe jeg ble presentert for dette året. Disse to laget jeg på et kurs Med Kari Asdal på en av de første stempelmessene  som ble arrangert på Grorud..


Polished stone teknikken med Alkohol blekk dukket opp for første gang dette året.


Julekortene ble laget med utradisjonelle farger, embossing  og Chalked Windows teknikk.

Ha en fin dag!





3 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så fine kort!Jeg husker embossing pulver og embossing pistol var en en av tingene jeg begynte med..men så kom alkohol blekket osv men det var det ikke lenge så noe annet.hehe.
Man var mer kreativ den gangen som du var ,som var innom de fleste teknikkene.

KLem Fra Eva helen

Connie sa...

Lekkert.
Mange fine teknikker her.
Har vært borti de fleste:)
Ha en fin dag.
Klem Connie

BenteM sa...

Så flink du er.... og så mange spennende teknikker.... som er ukjent for meg. Mye jobb med disse.