Bibbis Bod

søndag 8. desember 2013

Arkiv dykk i 2005



Jeg har foretatt et dykk i arkivet igjen og sett på noen av de kortene jeg laget i 2005.

Teknikkene var fremdeles det jeg brukte mye og "kjøpepapir" var det ikke mye av på kortene. Tror ikke det var allverdens utvalg i butikkene heller. Det var en del fra USA men de falt ikke i min smak og designerne hadde enda ikke laget noe for oss her på bjerget.





På dette kortet var det fotostempler, barberskum teknikk og alkoholblekk på metallpynt.





Her var Colorwash kommet og med en resist av embossing som ble fjernet ved hjelp av strykejernet etterpå. Mønsterpapir var såvidt begynt å havne i min handlekurv.





Tråd/rulle teknikk, cernit i former og lab glass var også gøy.








Pearlex og strykestivelse var også en morsom teknikk. Quick kuts tok oss alle med storm og jeg gikk til anskaffelse av den (som så mye annet)






"Delebilder" kom også på banen for fullt dette året.






Og med dette kortet vant jeg min første konkurranse, gjett om jeg var stolt! Her var det Distress teknikk for alle pengene,  maskerings teknikk for å lage frimerkene øverst og UTTE som ble smeltet i en form for å lage hjertet.




Her var det faux Solidering rundt lab glass, stempling med Versamark og soting med lys.



Emerging colores teknikk og fotostempling med krakelering av UTEE over.



Årets julekort var Stampscapes.



Ha en finfin dag!







1 kommentar:

BenteM sa...

Fantastisk flotte kort !!! 😃