Bibbis Bod

fredag 11. april 2014

50 års kort


Kort til en som fyller 50 og stikkordene var jakt, elghund og oppussing. Alltid vanskelig med mannekort siden blomster, bling og stæsj ikke er så aktuelt. Så jeg hentet et par bilder på internett om jakt, elghund og oppussing. Så plusset jeg på med tallet 50 og noen diecuts av verktøy



Jeg har brukt et bakgrunnsstempel fra Impression Obsession som ser ut som treverk og svampet rundt kantene. Navnet hans har jeg stanset ut med blank dymo.


Teksten finer du HER hos Kreativ Hobby.

Ha en fin fredagskveld!

3 kommentarer:

Helle sa...

Heeei

Så tøft kort !
Guttekort er alltid vanskelig å lage,og dette er virkelig flott !

-Helle-

Beate sa...

Så flott manne-kort. Jeg synes de er utfordrende å lage selv, men jeg tar med noen tips fra deg. :)

BenteM sa...

Dette ble råtøfft! :)