Bibbis Bod

onsdag 10. november 2010

Vintage mappekort og gave eske

Har fått tak i Papirdesign sine engle stempler og da måtte det bli et mappekort og en eske.
Disse englene er utrolig lekre og helt etter min smak ♥  Ellers har jeg brukt litt embossing, svampet alle kanter med Walnut Stain, Nellie Snellen puncher, bånd, Sizzix eske/tag og et par stjerne brads. Papirene kommer fra Papirdesign og Ladybug. Kartongen som jeg har brukt her er kvistkartong og delvis resirkulert. Helt nydelig til vintage/shabby chic prosjekter!










Ha en fin kveld...

4 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Så kjempefine dine kreasjoner er.
Har sittet og sett meg litt rundt på siden din. Her var det masse inspirasjon og hente:)
Tusen takk for hilsen i bloggen min:)
Clemzy Karin D

Nina sa...

Lekkert kort og eske. Nydelig pyntet og flotte juleark du har brukt. klem

Linda Brun sa...

Fantastisk flott kort og eske Bibbi!!!!

Pia sa...

woooow så rålækre kort du har haft med i kursus , det må have været en kæmpe succes, super rålækre allesammen
knus pia