Bibbis Bod

søndag 2. desember 2012

Dypdykk i arkivet..2003


Dykket i kortmappene mine og fant noen av de eldste kortene mine. Jeg begynte jo i  95/-96 men den gangen hadde jeg ikke data og tok ikke bilder av kortene. Så disse kortene er fra 2003...mye har forandret seg siden dengang, DET er helt sikkert!!
Vi hadde ikke det utvalget av mønsterpapir så vi måtte  lage mye av bakgrunnene selv. Dere får prøve å holde dere fast og ikke le så dere ramler av stolen når dere titter på mine gamle kort....
Kvaliteten på scanningen er det også så som så med, jeg var jo helt fersk på data i tillegg ;-)


2003
Jeg startet å holde kurs dette året og her er to av de første kortene vi laget.
 Z-bretting med Penny Black og et julekort med embossing.









Flip'n fold kort og veskekort var min spede begynnelse på alle bretteteknikker som siden har kommet. Stempling på CD'er og i UTTE var også nytt og spennende.






Men Kreativ Hobby stempler hadde jeg allerede dengang....eller Stampinavia som disse het den gangen.Kritt ble brukt på bakgrunnen.



Grid teknikk var populært.


Penny Black var et must og noe som ALLE måtte ha.




Lunalight maling på transparent var også en slager...



Fotostempler var noe som var superspennende og helt i startgropa. Stempling i lim og resist i sot og var også noe jeg var innom.


Skjorte bretting ble også prøvd.

Østeninspirerte temaer var også populært dette året, krympeplast og stempling på CD plate dekket med UTEE.




Ja dette var en liten smak av arkivet mitt fra 2003, flere kommer fra de neste årene....


Ha en fin 1. Søndag i advent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi.... Her var det masse fint.
Flink i 2003 og enda flinkere i 2012!! :) og stilen har endret seg ;)
BenteM

Eva Helen sa...

Så artig å se alle de forskjellige teknikkene du har vært innom, hihih .Syns de var fine jeg. Kjente meg igjen i kortene dine, og den gangen ante man knapt hva en stansemaskin var også.


Klem Fra Eva Helen