Bibbis Bod

søndag 3. februar 2013

Flere negler


Er ikke så flink på papirfronten om dagen, men har lagt på neglelakk igjen. 
Må si jeg er superfornøyd med Shellac neglelakken. Den holdt i 8 dager hvor jeg jobbet, vasket en halv dag og ellers alt av vanlige aktiviteter. Den var like fin bortsett fra at jeg sølte litt hårfarge på noen av neglene som da ble litt misfarget. Tror den lett kunne holdt i 14 dager totalt....



Siden det er snart Valentine har jeg pyntet noen av neglene med hjerter.


Jeg har fransk hvit tupp og en svak rosa perlemor over. Vanskelig å legge en ordentlig fin hvit tupp, spesielt på høyre hånd for der må jeg lakke med venstre hånd. Men jeg øver og håper det skal bli brukanes med tiden. Uansett kjempegøy og deilig at den holder lenge. Vanlig neglelakk holdt i 2 dager så var tuppen avslitt så dette er supert!!


Ha en fin, ny uke alle sammen!





2 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Åååå....så lekkert og delikat....pittelitt misunnelig her jeg sitter ,he he

Klem,Kjersti

Anonym sa...

wow så flotte! :) utrolig at du får til slik på deg selv...
BenteMK