Bibbis Bod

torsdag 12. september 2013

Tepose pocket


En liten tepose holder med plass til en tepose eller to. Skrivefelt inni men det kan godt henges på en cookie på innsiden i tillegg. Blekket er Distress Dusty concord og teksten er fra den nyeste kolleksjonen til Kreativ Hobby.  Rosene er "rulleroser" med en perle i midten. Arkene er fra Fabscraps og ellers har jeg brukt eyelets og bånd.




Plass til en tepose eller en tag på baksiden også.


Skrivefelt inni med "sommerfugler" og "Crape Diem" fra den nyeste stempel kolleksjonen til Kreativ Hobby.


Her er oppskriften til denne teposeholderen. Jeg har brukt inches men cm målene er er i parentes. Her ser dere fremgangsmåten og da kan dere lage deres egne tepose holdere i den størrelsen dere liker selv. Det er ikke jeg som har funnet opp denne malen, fant den ute i cyberspace et sted.  Men jeg har tegnet den opp selv  ;-)








2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Kjempeflott...
Og så koselig at du deler oppskriften med deg....

Klem fra Kaia

BenteM sa...

Lekker... denne må jeg prøve meg på. 1000 takk for oppskrift :)