Bibbis Bod

onsdag 2. april 2014

Sjokolade-pakning til Påske


Mitt første bidrag til forumet Barnemix. Jeg var så heldig å bli spurt om jeg ville bli med på Design Teamet deres, og det er jo klart jeg ville!



Her kommer en sjokoladepakning med Maja Design papirer, tekst fra Kreativ Hobby og det søte påskebildet  er fra High Tea Design. Ellers har jeg pyntet med noen liljer og halv perler.
Du kan selv laste ned bildet som en freebie hos Barnemix


 


Denne pakningen har plass til en 100g sjokolade. Tutorialen til denne ligger HER


Ha en finfin dag!

7 kommentarer:

Mea sa...

Kjempe fin! :)

Ha en fin dag.

Therese sa...

Så fine disse er. Supre små gaver! Må prøves ut! :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott sjokoladekort igjen fra deg.
Skjønnt motiv du har brukt. No må eg visst prøve å lage et sånt altså :) med de nye strikkene mine 😊

Klem,Kjersti

Lill Anita sa...

Nydelig påskehilsen .
Flotte detaljer og flott motiv du har brukt.
Klem :)

Linda sa...

Herlig sjokolade eske :)
Linda

BenteM sa...

Lekkert! :)

Ingunn sa...

Nå gleder jeg meg til påske! Det ville vel de fleste hvis de fikk påskesjokoladen presentert på denne måten!