Bibbis Bod

tirsdag 30. desember 2014

Topp 10 i 2014



 2014 Årets Topp ti av prosjekter kommer her...


Det første jeg velger er denne kalenderen, med englebilde, kakeserviett, tekst fra Kaboks, roser, charms, bling og charms. Hjertet ble dekket av en bokside før jeg penslet ut-tynnet Gesso over.




Det neste er et kort med dobbel bretting, kraftkartong, Pion papir, roser, blonde, trådsnelle, perler og charms. Tekst fra North Star Stamps.




Jeg simpelthen elsker bokskort med kaker eller tekopper inni. Her laget jeg et bryllupskort i kraft kartong og Maya papirer. Pyntet med roser, perler, diecuts, liljer, blonder mm.




2014 er året som jeg fikk tak i Envelope Punch Boarden og mange prosjekter ble laget med hjelp av den. Her laget jeg en eske til hjerteformede måleskjeer. Som vanlig kraft papir og Maya papir.




Et kjolekort i utradisjonelle farger til en konfirmant. Laget i sort kartong og her stemplet jeg den hvite kartongen med chalk ink. Enelt pyntet med perler, bånd og en rose.




Her et konfirmasjonskort også laget ved hjelp av Punch Boarden med pengelomme som popper opp når man åpner kortet. Laget i kraft kartong, FabScraps papir, metall pynt og Jutemech





En gavepose laget av en gråpapirpose og utstanset font/bakdel. Igjen har jeg brukt Maya papir, roser, bånd, perler og et vintage bilde.




Et personlig fødselsdagskort til en 18 med bilde av jubilanten, glittertall, roser, blader, blonder, maskinsøm, perler og en liten flaske med lykkestøv...




Card-in-a-boks i kraft med lilla Maya papir og tekster fra Kreativ Hobby. Ellers standard pynt i form av roser, bånd, perler ol.




Tilslutt en eske med servietter/telys som er laget med Punch boardet. Kraft kartong, Maya papir, glitterswirl, roser, blader og perler. Nydelig tekst fra Kort og Godt.




Vil med dette få ønske alle et riktig GODT NYTT ÅR!

8 kommentarer:

My Hyde Away sa...

Her var det utrolig mye lekkert! Morsomt å følge kreativiteten din. Gleder meg til å følge deg til neste år. Klem fra Kirsten.

Anne Lise sa...

Du lager så mye nydelig! Det må ha vært vanskelig å gjøre et utvalg :) Godt nytt år, gleder meg til å se hva du lager neste år!

Kristina sa...

Så mange fine kreasjoner!!! Godt nytt år til deg og dine :-)

Hege sa...

Kjempefine prosjekter du har på topp 10 lista di.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

BenteM sa...

Godt nytt år! Her var det utrolig mye lekkert! :)

Ann Kristin sa...

Nydelige, delikate og sarte prosjekter her! Stilige brettekort du har laget med punch boardet...kanskje jeg burde ha skaffet meg ett slikt? :) Takk for at du deler listen din hos Scrappelyst!

Katrine E. Bråten sa...

Utrolig lekre prosjeker i nydelige farger. Utrolig søt den esken med måleskeene i. Tusen takk for at du deler listen din med Scrappelyst :)

Katrine

Kristin Langnes sa...

Så utrolig flott liste! Du er helt RÅ på bokser, smågaver osv.

Takk for samarbeidet hos Kreativ Hobby, selv om det har vært litt stille på den fronten nå i år og takk for at du deltar i Topp 10-utfordringen hos Scrappelyst!