Bibbis Bod

onsdag 7. januar 2015

Liten tutorial for Barnemix


I dag er det en mini tut for Barnemix på et kort hvor jeg har brukt et digi utklippsark fra Country at Heart. Disse utklippsarkene kan man printe ut i hvilken som hels størrelse. Jeg valgte å printe de ut i 9x13 cm, dermed ble de ganske så små og jeg kunne bruke flere på et kort.


Her har jeg lagt frem det jeg skal bruke, bannerne er allerede limt oppå hverandre. Disse har jeg bare klipp ut på frihånd. Kanten på det største papiret skrapet jeg litt opp lang kanten så det ble litt rufsete. Ellers er alle kanter svampet med Walnut Stain.


Monterer alle delene og da er det bare pynten igjen.


Pynter med bånd, charms, stempeltrykk, perler og en tekst fra Ett Trykk.




Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Dortesjs sa...

fantastik smukt og romantisk kort

Kreativelena sa...

Nydelig kort, og flott og se fremgangsmåten. Så kanskje sånne som meg og kan klare og lage disse flotte kortene :-)

BenteM sa...

kjempenydelig :)

Bente Årstad sa...

Flott kort,
klem bente:)

Bente sa...

Du er utrolig flink! :)
For et nydelig kort!