Bibbis Bod

lørdag 23. mars 2019

Bok-kort


Min kjære mor fyller 80 år og i den anledning kreves det jo et kort! 
Jeg valgte et bokkort i hvit kartong med grå bazzill og Papirdesign sitt flotte rosepapir. Jeg har pyntet med roser, blader, perler, charms, glitterkartong (diecuts) og blondeserviett diesen til prima. En liten dekorflaske med et par perler i ble det også plass til.




Det er en del arbeid med et slikt bok-kort men veldig trivelig :D Mange lag med panel og scoring og bretting til sidene inni.



Inni kortet laget jeg en taglomme med plass til tags som vi kan skrive litt på.
 Under ser dere dimentional globes fra Sizzix som jeg har kjøpt til julekortene egentlig, men brukte de her med glittertall inni.




Ha en fin lørdag!







1 kommentar:

BenteM sa...

Fantastisk flott 👍 ❤️