Bibbis Bod

fredag 13. april 2012

Din bod og min bod

Jeg har en liten bod inne på Din Bod og har lagt til noen nye produkter. Har stort sett bare hatt buttonsprodukter der inne, men nå har jeg utvidet varesortimentet. Jeg har hatt tid til å pusle litt i påsken og da ble det noen dekorerte klesklyper og hjertesukkerbiter. Synes disse er bare så søte og gir kaffebordet det lille extra. De er også supre å gi bort som en liten oppmerksomhet.



Klyper til klesvaksken gjør den litt morsommere å henge opp! Men disse kan også brukes til å henge bilder/postkort/kort på en snor eller på sukkerposen i kjøkkennskapet.  Skal du gi bort noe og har bare en gråpapirpose og noen klistremerker får du en unik gave om du lukker med en slik klype i tillegg.


Det er bare å ta en titt inne på Din Bod, mange flinke damer og masse flotte og unike produkter i alle kategorier!

1 kommentar:

Jorunns hobbyblogg sa...

du lager så utrolig mange fine ting, jeg er kjempeimponert!!

Jorunn