Bibbis Bod

tirsdag 10. april 2012

Venninne gave

En liten "caddy bag" med plass til 2-3 teposer og noen sukkerbiter. Pairene er fra fjoråret og er fra Maja Design. Alle kanter er svampet med Walnut stain og det samme er brukt på stempeltrykkene. Selve Caddyen har jeg stanset ut med Sizzix maskina mi og dekorert den med papir etterpå.

Teksten er fra North Star Stamps og ellers har jeg pyntet med noen mulberry roser og
 litt "Hug Snug" i rosa farge. En liten klesklype holder en tag (Kreativ Hobby) og en nøkkel charms.


Sammen med teposene har jeg lagt 3 søte, fargede, hjerte-sukkerbiter. Synes disse var så søte og passet ypperlig i en vennegave.




Ha en fin, ny uke...

7 kommentarer:

Connie sa...

Woooow så lekker og så smart:)
Herlig liten gave.
Nydelig pyntet.
Klem Connie

Gro sa...

Helt enig med Connie. Lekkert og veldig smart.
Flott liten gave!
klem fra Gro

Anita sa...

Den var kjempefin... :) artig venninnegave... :) Nydelige farger...:)

Hilsen Anita

Torill sa...

Så søt og fin gave!Lekkert pyntet og herlige farger!
Torill

Linda sa...

Kjempe flott :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott !!!
Du er så flink å lage alt mulig sånn brettegreier du...;) like målløs hver gang jeg...;)

Klem Kjersti

Ingunn sa...

Denne likte jeg godt, tedrikker som jeg er!
Er ikke glad i sukker selv, men det er nesten så jeg gjør et unntak her!