Bibbis Bod

mandag 17. oktober 2016

Et par hus til....



To hus til laget med Dwelling diesene fra TH og Sizzix. Prøvde meg på snø i krukke men er litt usikker på hva jeg synes om resultater....



Juletre og glitter på bakken og taket av huset. Huset vippes opp for å betjene det elektriske telyset.


Litt akrylmaling på fingeren som jeg gned på veggene for å få hytta litt mer "værbitt". Dørhåndtak av brads og en liten julekrans på døra.




Det neste huset har jeg vist frem før, men nå er det ferdigmontert på en liten eske med gjerde rundt. Glitter på taket og på bakken.



Huset fikk "murstein" som jeg laget med stencil og gesso. 


Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Sivic sa...

Så flotte hus du har laget!
Utrolig mange kjekke dieser som lages, vi får jo lyst på noe hele tiden.....
Kjempefin tedispenser også!
Ha en fin dag,klem

Gracielalife Design - by Graciela sa...

herlige hus du har laget! den dies er på ønske liste :) likte detaljene du hadde på den første på veggene og med snøen.
Ha en fin kveld. Graciela