Bibbis Bod

lørdag 22. oktober 2016

Julekort sesongen er i gang....


DA er julekortsesongen åpnet her på bloggen! 
Starter med et i blått, hvitt og kraft. Dette kortet er inspirert av den engelske scrappemessen jeg har vært på. Det var på en demo at de stemplet på kraftpapir og farget bakgrunnen etterpå. Her har jeg klippet ut motivet og festet det på blått ark med et tynt hvitt panel, deretter på kraftkartong igjen.






Bak julekulen har jeg et par hvite kvister stanset ut med Sizzix dies.
 Og pyntet toppen  med sløyfe, perler og en charms.





Teksten er fra Norsk Stempelblad sitt julesortiment og jeg har brukt Distress Faded Jeans.




Motivet er bare så nydelig synes jeg! 
Jeg har dekorert snøen med hvit rollerball penn, glitter og puffystuff som varmes opp og "puffer" opp.




Og slik ser det ut når jeg jobber....

Ha en fin lørdagskveld! 

2 kommentarer:

Heidi sa...

Vakkert julekort.
Takk for inspirasjon.
Klem Heidi:)

Bente sa...

Så nydelig! :)