Bibbis Bod

søndag 30. oktober 2011

Gummistempler!

I går kom en flott pakke fra Kreativ Hobby med splitter nye stempler! Jeg simpelthen elsker lukten av nyvulkede, umonterte, gummistempler, så det å være DT for Kreativ Hobby er midt i blinken!!

(bildet under er bare et "demo"bilde)



Det har kommet 39 nye tekster/motiv og i går kveld måtte jeg bare leke litt med de nye godsakene! Selv om jeg har måttet gi meg for en meget hardnakket influensa som ikke ser ut til å gi seg....er ikke i form selv etter en uke i senga!

Under ser dere en liten "sneak peak" på det ene kortet og en av de nye tekstene. Scroll ned på siden her og ta en titt på de nye stemplene. Ellers kan jeg anbefale bloggen til KH også, der legges det ut nye prosjekter omtrent daglig om du trenger litt inspirasjon!



Ha en fin søndag...

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

WOW så mange stempler.Så morro
Må du ha fortsatt god bedring med influensaen

Klem Fra Eva Helen

Nina sa...

Kjempelekkert kort - er den innerste "kanten" limt på ekstra, eller skjuler det seg et nivå til i kortet ?
:-) Nina