Bibbis Bod

torsdag 6. oktober 2011

Sjoko eske

En sjoko eske hvor jeg har laget bakgrunnen selv med et stort bakgrunnstrempel fra Impression Obsession med Distress Faded Jeans blekk (Kreativ Hobby), svampet litt rundt kanten i tillegg. Pyntet med Scroll (Sizzix), charm, bånd, sommerfugler, spellbinder diecut, bling, selvlaget pebbles med glitter og tekst fra North Star stamps.






 Pebbles har jeg laget ved å printe ut slike små rundinger med bilder, kutte de ut med 1" punch og lime på runde epoxy stickers over. Denne inneholdt litt glitter i tillegg. Sommerfuglen er fra Marianne Creatables med noen bling på og svampet i kantene.



Rundt kanten har jeg limt på mini Rick-Rack i hvitt fra Creative impression, og esken passer til en Minde Spesial sjokolade....



Jeg deltar med denne på Passionately Artistic sin utfordring.

Ha en fin-fin torsdag.... 


4 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig bakgrunn og flott sjokoldeeske!!
Ha ei fin helg!!

Lill Anita sa...

Dette var en utrolig flott sjokolade eske.
Fint oppsett og flott pyntet.
Ha en fin fredag og helg.
Lill Anita:))

eba sa...

Skikkelig flott sjoko-eske! Nydelig bakgrunnsstempel!

Go' helg!
Eba.

Torill sa...

For ei nydelig sjokoladeeske.Lekker bakgrunn du har laget,og så flott med den nydelige jenta på pebbles(eller hva det nå heter)
Ha ei fortsatt god helg.
Jeg har arbeidshelg i et forrykende regn/styggvvær her på Nordmøre.
Torill