Bibbis Bod

onsdag 19. oktober 2011

Julekort

Her kommer et av DT bidragene til Kreativ Hobby.
Et julekort hvor jeg først har stemplet God Jul bakgrunn med Versamark og embosset med klar embossing. Deretter har jeg distresset med Walnut Stain rundt kantene. Da blir det en resist og lysere tekst der hvor det er mest blekk rundt kanten mens embossingen gjør teksten mørkere i midten. Engelen er også stemplet med walnut stain og montert på en gammel bokside. Swirlen er stemplet på innsiden av kortet og det runde God Jul stemplet er klippet ut og montert på skumputer. Ellers har jeg pyntet med mulberry roser og bånd.




Ha en fin kveld!


4 kommentarer:

Nina sa...

Lekkert julekort. Stilig med god jul bakgrunnen:)

Eva Helen sa...

Kjempe nyyydelig Bibbi.Lekker bakgrunn og flott pynt som det runde stemplet.Tror jeg jammen må finne frem embossing sakene mine igjen.Takk for inspirasjonen.

Ha en super helg

Klem Fra Eva Helen

ania sa...

Fantastyczna, niezwykle elegancka i klimatyczna!

Sivic sa...

Nydelig julekort!!
Gratulerer som gjeste DT hos Kreativ Hobby!!
Ha en fin og kreativ uke!!