Bibbis Bod

søndag 9. oktober 2011

Kreativ Hobby Dt

Kreativ Hobby søkte etter et par nye medlemmer til Gjeste Design Teamet sitt og jeg la inn en søknad.
Og i helgen var jeg så heldig å få beskjed om at jeg hadde fått plass for 6 mnd. Kjempegøy å få bli med, så dette gleder jeg meg til!!  De har en flott butikk i Larvik, med nettbutikk  og en egen inspirasjonsblogg.
De har utrolig mange egendesignede stempler og maaaange lekre tekster. Ellers er det mye annet snadder der i tillegg av ark, pynt, blekk ol.

Jeg hadde en liten gjeste opptreden i Kreativ Hobby bloggen i 2009 med noen kort og det kan du se her og her. Ellers så har de månedlige utfordringer, sponsing, konkuranser, tilbud og andre spennende aktiviteter. Så det er bare å legge seg til som følger av denne spennende bloggen og følge med!



Ingen kommentarer: