Bibbis Bod

onsdag 5. oktober 2011

Hurra jeg vant!

Inne på bloggen til The Rubber Cafe hadde de en trekning hvor gevinsten var de tre nye Distress ink pad'ene. Trekningen var i anledning World Card Making Day som er første helga i oktober. Måtte svare på noe spørsmål og sende en mail med svarene, hun hadde visst fått over 1000 som deltok. MEN jeg var så heldig at jeg var en av 6 som vant....


Gjett om jeg er glad!! Da er det bare å vente på postmannen....




Kan forresten skryte av limet hennes, Scrap Happy Glue. Det er det beste limet jeg har vært borti. Det tørker klart og blir som "glue dots" når det er tørt. Genialt til liming av småting, blonder, scrolls og bånd. Bare la limet tørke til det er klart og trykke blonden på og det tyter ikke gjennom eller ut på sidene. Utrolig bra!!!
Bare følg linken så kan dere lese litt mer om hva dette limet kan.... eller titt på filmen under.
Og NEI jeg får ikke betalt for å reklamere!




3 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så Gøy at du vant.Gratulerer med de nye fargene.Jeg er også veldig spent på de,for jeg hører de de er så fine spesielt den brune.
Takk for tipset om limet også,for den har jeg ikke vært borti før.

Klem Fra Eva Helen

Sandoren og Blåsten sa...

Grattis!
Tipper disse kommer flittig i bruk i høst hos deg og blir til mye fint!

Hilsen Gry K

Anonym sa...

Gratulerer så mye!
Bjørg